Odhaleno: Pravda o značkovém slavnostním balení
Pokud se začínáte cítit slavnostně, možná přemýšlíte, zda tyto pocity začlenit do svých návrhů obalů na vánoční sezónu. Bude to mít za následek zvýšení prodeje, pozitivní vnímání značky nebo budou zákazníci odrazováni marketingovými volbami, jako je tento? Pojďme se ponořit a zjistit, zda slavnostní balení stojí za váš čas a peníze.
Obalové dárky v průběhu věků
Než prozkoumáme marketingový potenciál této možnosti, je zajímavé zvážit, kde se vzala myšlenka zdobení dárků.
V 17. století Japonci balili dárky do opakovaně použitelné látky. Ve viktoriánské době bylo balení dárků jen dalším způsobem, jak vyjádřit své osobní bohatství.
Dnes je balicí papír běžně označen superhrdiny, princeznami nebo jakýmkoli jiným typem IP, jaký si dokážete představit. Při prezentaci obalů je samozřejmě moderním zájmem, zda jsou materiály recyklovatelné, udržitelné a snadno se likvidují. To je jeden z důvodů, proč se 100% papírové balení stalo tak populární. Samozřejmě existuje spousta dalších alternativ, jako jsou hliníkové dárkové krabice nebo kartonové obaly.
Jak se zákazníci cítí ohledně sezónních obalů?
Studie ukazují, že zákazníci oceňují sezónní balení, i když zde existuje několik úskalí, kterým je třeba se vyhnout.
Například jeden výzkumný průzkum zjistil, že zákazníci měli dvakrát vyšší pravděpodobnost, že si koupí sodu, když mají slavnostní design. Slavnostní balení dokonce umocnilo klíčová marketingová sdělení včetně „léčujte se.“
A co další sezónní návrhy?
Další marketingoví experti a lídři v oboru podporují myšlenku změny designu obalů pro další klíčová období. Je však důležité zajistit, aby návrhy respektovaly kulturu a vyprávěly příběh, který dává smysl vaší konkrétní značce.
Přemýšlejte pečlivě o svých možnostech designu
Mějte na paměti, že jako u každého marketingu se sdělení snadno zmýlí. Pepsi to objevila po výrazném odporu pro své vlastní slavnostní balení, které ukazovalo peníze padající oblohou jako sníh. I když měly snímky vyjadřovat myšlenku charity, ve skutečnosti přiměly zákazníky přemýšlet o komercializaci.
Poslední myšlenky
Jak můžete vidět, je jasné, že zákazníci milují slavnostní balení, a pokud budete mít štěstí, ta správná slavnostní dárková plechovka se může dokonce stát sběratelským předmětem. Jen si musíte pečlivě promyslet snímky, které používáte, a ujistit se, že vaše návrhy respektují jakoukoli kulturu nebo sezónní oslavy, které jsou součástí vaší marketingové kampaně.
Další fakt: Marketingový mýtus Santa Clause
Jednou z nejběžnějších marketingových mylných představ je, že Coca-Cola vytvořila moderní image Santa Clause. Myšlenka je taková, že Santa je oblečený v červené a bílé barvě, aby odpovídal značce společnosti z reklamy, která pochází z 30. let 20. století.
Je to skvělý nápad, ale není to tak docela pravda. Coca Cola vytvořila reklamy pomocí Santa ve 30. letech s pomocí ilustrátora Haddona Sundbloma. Přestože myšlenka červenobílého obleku mohla být vybrána tak, aby odpovídala barvám značky, nebylo to poprvé, co se postava objevila takto oblečená. Obrázky ukazují legendární postavu v červené a bílé barvě pocházející z viktoriánské doby. To znamená, že Coca Cola vytvořila obraz, který se stal široce přijímaným obrazem samotného muže, který byl použit jako inspirace pro nespočet mediálních projektů včetně filmů, televizních pořadů a marketingových reklam.
Společnost tedy nevytvořila image Santa Clause, pomohla ji oživit a úspěšně komercializovala legendární ikonu jako postavu přímo spojenou s jejich značkou.
Po všichni: "Blíží se prázdniny."
Přejeme vám krásné sváteční období od našeho týmu zde v Tinware Direct.