Pošlete účinnou zprávu svým obalovým designem
Měsíc historie LGBTQ+ se v některých částech světa slaví a uctívá od roku 1994. Měsíční oslava je zaměřena na připomenutí historie práv gayů i hnutí za občanská práva.
Firmy a značky se často chtějí těchto oslav zúčastnit. Podniky mají pravděpodobně povinnost postavit se a podporovat různé komunity a menšiny, ale je důležité k tomu přistupovat správným způsobem. Existuje mnoho způsobů, jak může firma ukázat, že je spojencem. Například byste měli mít antidiskriminační náborovou politiku začleněnou do kultury vašeho podnikání. Můžete také zdůraznit svou podporu prostřednictvím designu a tvorby vašich produktů. Balení zde představuje jedinečnou příležitost.
Abychom to prozkoumali, pojďme se podívat na některé nejlepší značky, které v průběhu let prokázaly svou podporu LGBTQ+ komunitě prostřednictvím svého produktového designu.
Taste The Rainbow
Je nemožné myslet na sladké kuželky, aniž byste si vykouzlili obrázek jasné a barevné duhy. To je klíčová součást jejich marketingu a identity značky. V roce 2020 se značka rozhodla vyjádřit svou podporu LGBTQ+ komunitě prostřednictvím svých obalů.
V důmyslné strategii propagační kampaně společnost vytvořila jedinečné obaly, které odstranily všechny barvy a zanechaly po sobě šedou, nudnou prezentaci. Bylo to chytré ze dvou důvodů. Nejprve zvýraznil zprávu, kterou chtěli sdělit:
"Pro hrdost záleží pouze na jedné duze."
Za druhé, obal a jejich produkt okamžitě vyčnívaly z konkurence. Koneckonců, sladké obaly jsou téměř vždy barevné.
Xbox
Skittles nejsou jedinou společností, která použila jejich obaly a dokonce i zbrusu nový produkt k vyjádření podpory LGBTQ+ komunitě.
V roce 2022 vydal Xbox ovládací prvek speciální edice. Obaly i produkt byly navrženy tak, aby zahrnovaly více než 30 vlajek komunity LGBTQIA, aby demonstrovaly intersekcionalitu a jednotu.
Tento produkt trval více než tři roky výzkumu a vývoje s původní myšlenkou předloženou v roce 2019 u příležitosti 50. výročí Stonewall Riots.
Kosmetika NYX
Nakonec společnost NYX vytvořila kompletní produktovou řadu, která byla navržena tak, aby zdůrazňovala a podporovala proměnlivost pohlaví. Obal, který firma vytvořila, propagovala myšlenku, že make-up nemá žádné pohlaví, a povzbuzovala zákazníky, aby vyjádřili svou krásu a smysl pro sebe, jakkoli si přáli.
K vytvoření produktů a obalů se firma spojila s klíčovými influencery a online tvůrci, kteří byli součástí kosmetického průmyslu a komunity LGBTQ+.
Přinášíme změnu jako lídry ve svém oboru
Využití vašeho obalu k podpoře věci je z marketingového hlediska chytrá volba, ale je důležité zajistit, aby byl doplněn smysluplnou akcí. Pokud má vaše firma pouze jasný a barevný štítek, může to působit jako signál ctnosti, i když to nebyl váš původní záměr.
Společnosti mohou pomáhat podporovat skupiny, jako jsou komunity LGBTQ+ tím, že svou podporu začlení do charitativních organizací, individuálních kampaní a vytvoří kancelářskou kulturu, která zahrnuje individuální identitu.
Doufáme, že jste tento článek našli jako srozumitelný. Toužíte se naučit, jak vytvořit jedinečný obalový design, který vašemu publiku vyšle silné poselství? Pokud ano, kontaktujte nás ještě dnes a náš tým vám rád pomůže dále.