Odhaleno: Pravda o značkovém slavnostním balení

Odhadovaný čas čtení: 3 min
Bespoke Christmas Packaging

Pokud se začínáte cítit slavnostně, možná přemýšlíte, zda tyto pocity začlenit do svých návrhů obalů na vánoční sezónu. Bude to mít za následek zvýšení prodeje, pozitivní vnímání značky nebo jsou zákazníci odrazeni marketingovými volbami, jako je tento? Pojďme se ponořit a zjistit, zda slavnostní balení stojí za váš čas a peníze.

Obal představuje v průběhu věků

Než prozkoumáme marketingový potenciál této možnosti, je zajímavé zvážit, kde se vzala myšlenka zdobení dárků.

V roce 1600 Japonci balili dárky do opakovaně použitelné látky. Ve viktoriánské době bylo balení dárků jen dalším způsobem, jak vyjádřit své osobní bohatství.

Dnes je balicí papír běžně označen superhrdiny, princeznami nebo jakýmkoli jiným typem IP, jaký si dokážete představit. Při prezentaci obalů je samozřejmě moderním zájmem, zda jsou materiály recyklovatelné, udržitelné a snadno se likvidují. To je jeden z důvodů, proč se 100% papírové balení stalo tak populární. Samozřejmě existuje spousta dalších alternativ, jako jsou hliníkové dárkové krabice nebo kartonové obaly.

Jak zákazníci vnímají návrhy sezónních obalů?

Studie ukazují, že zákazníci oceňují sezónní balení, i když zde existuje několik úskalí, kterým je třeba se vyhnout.

Například jeden výzkumný průzkum zjistil, že zákazníci měli dvakrát vyšší pravděpodobnost, že si koupí sodu, když mají slavnostní design. Slavnostní balení dokonce umocnilo klíčová marketingová sdělení včetně „léčujte sami sebe."

."


A co další sezónní návrhy?

Další marketingoví odborníci a lídři v oboru podporují myšlenku změny designu obalů pro další klíčová období. Je však důležité zajistit, aby návrhy respektovaly kulturu a vyprávěly příběh, který dává smysl pro vaši konkrétní značku.

Přemýšlejte pečlivě o svých možnostech designu

Mějte na paměti, že stejně jako u každého marketingu se sdělení může snadno zmást. Pepsi to objevila po výrazném odporu pro své vlastní slavnostní balení, které ukazovalo peníze padající oblohou jako sníh. I když měly snímky vyjadřovat myšlenku charity, ve skutečnosti přiměly zákazníky přemýšlet o komercializaci.

Poslední myšlenky

Jak vidíte, je jasné, že zákazníci milují slavnostní balení, a pokud budete mít štěstí, ta správná slavnostní dárková plechovka se může stát i sběratelským předmětem. Jen si musíte pečlivě promyslet snímky, které používáte, a ujistit se, že vaše návrhy respektují jakoukoli kulturu nebo sezónní oslavy, které jsou součástí vaší marketingové kampaně.


Další fakt: Marketingový mýtus Santa Clause

 

Sundblom's Santa Claus



Jednou z nejběžnějších marketingových mylných představ je, že Coca-Cola vytvořila moderní image Santa Clause. Myšlenka je, že Santa je oblečený v červené a bílé barvě, aby odpovídal značce společnosti z reklamy, která se datuje do 30. let 20. století.

Je to skvělý nápad, ale není to tak docela pravda. Coca Cola vytvořila reklamy pomocí Santa ve 30. letech s pomocí ilustrátora Haddona Sundbloma. I když však myšlenka červenobílého obleku mohla být vybrána tak, aby odpovídala barvám značky, nebylo to poprvé, co se postava objevila takto oblečená. Obrázky ukazují legendární postavu v červené a bílé barvě pocházející z viktoriánské doby. To znamená, že Coca Cola vytvořila obraz, který se stal široce přijímaným obrazem samotného muže, který byl použit jako inspirace pro nespočet mediálních projektů včetně filmů, televizních pořadů a marketingových reklam.

Společnost tedy nevytvořila image Santa Clause, ale pomohla ji oživit a úspěšně komercializovala legendární ikonu jako postavu přímo spojenou s jejich značkou.

Koneckonců: „Blíží se prázdniny.”

Přejeme vám krásné sváteční období od našeho týmu zde v Tinware Direct.


Mohlo by se vám také líbit Zobrazit vše

Sustainability: protecting the environment

Volba udržitelného balení: klíčový krok k záchraně planety

Není to přehánění: správná rozhodnutí o balení mohou významně ovlivnit naše životní prostředí. Ať už jste vlastníkem malého podniku nebo součástí malého a středního podniku, na vašem výběru záleží....

Repurposed clip lid packaging

Odemykání potenciálu: 8 kreativních způsobů, jak přepracovat naše obaly

Vybrali jsme vzrušující nápady na recyklaci našich obalů, které můžete sdílet se svými zákazníky.

Bespoke sweet packaging with a cardboard selection box

Naučte se 10 triků, jak zaujmout zákazníky obalem vašeho produktu

Seznamte se s tajemstvím výběru výjimečného designu obalů.